Ledenservice

Regel je zaken online bij Mountain Network

Een hoop lidmaatschapsgerelateerde zaken kun je bij Mountain Network online via de app regelen, of kan binnenkort online geregeld worden. Je kan ook het formulier hieronder invullen of ons een mailtje sturen.


Blokkade aanvragen

Je kan een blokkade aanvragen indien je met een blessure kampt. Deze gaat direct in en kent geen einddatum, pas als jij weer helemaal hersteld bent halen we de blokkade eraf. Mocht je dagen geblokkeerd hebben waar je al wel voor hebt betaald, dan voegen wij die na de opheffing van je blokkade toe aan je lidmaatschap.

Studenten van de Eretribune kunnen 12 weken per jaar hun maaltijden blokkeren. Deze aanvraag dient uiterlijk de vrijdag vóór de week dat je wil blokkeren bij ons binnen te zijn. Wil je bijvoorbeeld week 35 blokkeren, dan dienen we uiterlijk de vrijdag in week 34 je formulier te hebben ontvangen. De blokkade loopt altijd van maandag tot maandag.

Lidmaatschap opzeggen

Wat jammer dat je je lidmaatschap wil opzeggen. Houd rekening met een maand opzegtermijn. Zeg je bijvoorbeeld op 25 augustus op, dan zal je lidmaatschap op 25 september beëindigd worden. Maak je gebruik van een (zomer)actie, dan kan je lidmaatschap pas eindigen op een datum na de minimale looptijd (met een opzegtermijn van minimaal een maand). Een jaarlidmaatschap kan pas beëindigd worden op de einddatum.

Contact

Wil je je lidmaatschap wijzigen of heb je vragen? Stuur ons dan een mailtje op leden@mountain-network.nl